Friday, 26 October 2012

annoying , jelak ,

aq nak cakap nie sekadar untuk nasihat , untuk diri sendiri jugak .
aq x tau lah .
aq penat nak jaga hati orang .
orang x tau ke sometimes bile dye dah melebih , dye akan buat kite yg melihat nie sakit hati .
aq dah lali dah .
kadang2 tu rase nak nangis .
aq pendam .
x tunjukkan .. nnti org cakap kita ngada2 , gedik .
xpe aq sabar , cuma aq harap tembok kesabaran aq nie x kan pecah ..
sebab sekarang tembok kesabaran aku nie dah nipis , senipis kulit bawang .
tolonglah , jangan buat orang sakit hati dengan kau .
peringatan nie umtuk diri aq jugak .
mane tau kan kite nie dah buat orang annoy dengan kite ke .
kite x thu , sebab kite x sedar kite dah buat semua tu .
orang kadang2 dye x ckap depan , dye cakap belakang .
sebab tu kadang2 telinga nie tetibe je dengar gossip psal kite ..
lepastu nak jaga hati orang punye pasal x marah pun kt org tu ..
maafkan je lah .
 ye la nak buat ape marah lame2 .. bukan dapat untung pun .
ntah lah . aq buat post nie sebab nak luahkan ape yg aq rase .
sebab sekarang situasi nie mmg berlaku dekat aq .
aq dah rase cam nk pecahkan je tembok kesabaran aq yg dah sedia nipis nie .
tp aq sabar je , makin cube nk tebalkan kesabaran nie .
sape yg x marah bile tibe2 kene marah .
sape x marah bile kite duduk kt tempat tu tibe2 ade org kate kite sibuk je .
sape x marah bile dye minx tolong kite sampai merayu rayu ,
kite minx tolong dye ? x dilayan pun . bg macam2 alsan .
aq nie hampir menangis disebabkan nie je .
mmg aq dah x tahan .
YA ALLAH , berikan lah aq kesabaran , kuatkanlah hatiku  .
semoga aq selalu bersabar ..

cheer up , najiha .
chill , jiha , chill !

ok bye ! :)

No comments:

Post a Comment