Friday, 2 November 2012

pening pening

kenape lah kan .
aku pening nie ..
pening kenape ?
ntahlah .. aku un x tau .
kadang2 aku nie keliru dengan perasaan sendiri .
kenape lah gaknye aku nie .
aku suke die . tapi dye x suke aku .
paham ? alah , cinta bertepuk sebelah tangan je .. itulah maksudnye .
aku suke orang tu tapi orang tu jarang tegur aku .
tapi tadi aku bahagia kat sekolah sebab dye ketawa dengar lawak aku ..
dye ketawe denga aku , masa tu hanya tuhan je yg tahu betapa bahagianye aku ..
haha .. kadang2 perasaan tu susah nk ditafsirkan ..
gembira . tapi aku mmg dah biase berbual dgn dye .
cume yelah dye tak tau aku suke dye .
kalau dye tau mau dye x tegur aku selama lamanye .
hahaha ..
ntahlah ..
kadang2 aku keje perhati dye kat sekolah .
aku risau kalau jadik ape2 kat dye .
tadi dye nak jatuh pun aku dah terjerit nama dye .
sebab main sabun lah nie ..
kan nak terjatuh .
risau doe aku .
kaki dye sakit aku risau .
semua risau . dye x datang aku risau .

eh dahlah , aku dah lost idea lah .
bye :)

No comments:

Post a Comment