Sunday, 21 October 2012

sayang

sayang sape ?
ntah ,, aq pun x tau lah .
aq syg dye tp skrg nie aq sedih pasal dye .
dye tak tau pun aq sayang dye .
yg dye tau aq nie just kawan je .
tu pun kadang bertegur , kdg x bertegur ..
ap lah ..
tp aq ke sepatutnye yg patut tegur dye dulu ?
xkan lh aq nk confess kat dye kan ?
nnti perigi carik timbe plak .
aduii ..
tp kenape lah , dye perlu kecewakan aq ?
walaupun hakikatnye dye tu x tau yg dye kecewakan aq ..
dye tu , dah sayang sorg tu cukuplah .
knp bg harapan kat adek aq ?
aq korbankan perasaan aq demi adik angkat aq .
mase adik aq ckp dye couple ngn rg tu taun lepas , aq dah cam nak nanges ..
tp nak buad cam mane lg ?
dowg dah couple dah .
mase tu aq rase nak nanges semahu-mahunye .
tapi ,chill lah , kumbang bukan sekoq ja ..
berekoq ekoq na ..
haha ,, walaupun mase tu aq jeles tapi aq pendam .
aq x ckp pun kat adik aq tu yg org yg dye tgh couple mase tuh org yg aq suke ..
pendam demi adik tersyang .
berkorban demi adik tersyang .
lepastu bile dowg clash , aq jugak jdik pendengar setia adik aq meluahkan perasaan ..
dye nangis , aq yg tenangkan,
ALLAH je tau perasaan aq mase tu .
dalam diam aq nanges .
tp aq nangis dalam hati je .
dye x tau  sampai skrg dye x tau yg aq suke kt ex pakwe dye ..
si lelaki tu pulak ..
dan2 nak korek cite kat aq pasal ap adik aq cite kat aku psal dye ..
sengih2 tiap hari ..
pandai ko kan ,
tp aq x kesah sbb aq suke dye .
tp lame2 dye x tegur aq langsung ..
xpe aq x kesah ..
aq dpt tgk dye ari2 dalam kelas ..
aq x kesa ..
pastu setelah sekian lame ,
hari tu adik aq IM aq ..
dye kate budak tu bg harapan kt dye ..
ya ALLAH aq nak nanges dah .. tp mmg dah mengalir air mata nie .
sambil bls IM dye aq nanges .
xpe mgkn xde jodoh aq dgn kw ..
klau ade jodoh pun x ke mane .
kan semua tu ALLAH yg tentukan .
kita tunggu je ..
sebab aq masih lah seorang yg bergelar PELAJAR SEKOLAH .
buat ape nk cinte2 nie ?
tapi untuk menyukai seseorang tu x salahkan ?
sebab kita ade hati dan perasaan.
walaubagaimanapun , aq redho je ..
eh , ingat aq masih sekolah . cinta2 nie masih jauh lagi . aq ade cite2 untuk direalisasikan .
aq nak jadik org berjaya satu hari nnti ..
biarlah jodoh tu ALLAH yg tentukan .
lgpun aq masih budak , masih sekolah .
baru umur 15 tahun pun .
untuk dye tu , aq doakan kw bahagia dgn org yg kw sayang tu .
jage dye baik sbb org yg kw syg tu kawan aq ..
kawan baik .

sekian dari aq ..
pasnie nak buat post lg .
bye ..
salam .

No comments:

Post a Comment