Thursday, 18 October 2012

asrama ? SBP ? MRSM ?

asrama ?
x tahu lah . rasa cam nak .
tp mgkn aq dah bersedia nak masuk asrama .
coz aq dah mohon SBP , aq dah mohon MRSM ,
harap2 dapat lah mrsm or sbp tu ..
sekarang kan aq sudah boleh on9 sesuka hati ku ..
maklumlah , PMR dah habis :) ..
kalau x , 2 bulan skali baru bukak ..
berhabuk okeh ! (Perasan )
haha !
btw , now kat skolah tgh bersuka ria ..
SANGAT !
pas pmr asik kene kaunseling ..
haha ..
act , kaunseling pasal asrama lah bagai ..
aduii -,- boring ..
tp td berjaya escape , duduk kat bilik boss ngn ckg shaqila . tolong dye uruskan budak f3 pnye pemulangan
buku teks ..
gile okeyh !
budak2 nie bukannye naik sekelas2 , dye main dtg je , x kire masa .
tapi ramai yg x pulang lg ..
btw skrg nie aq tgh tunggu je lah keputusan pmr aq  ,,
hope result aq cemerlang gemilang lg terbilang ..
mama n ayah pun hrp aq dpt result yg bagus ..
hesh , aq nk story pasal someone ,
tp rase cam , err entahlah ..
kenangan kayh kenangan . kadang2 kenangan manis or pahit tu lah yg membuat aq rase berat hati nak tinggalkan felda .
tp aq nk carik environment baru .
pasal dye nnti aq story , ok ?
dye tu ade lah 3 orang yg aq suke ..
tiga okeyh ! korang ade ?
haha ..
x tau lah , kadang2 aq rase dye tu baik ..
hish ,, stop okey , aq nk cite pasal lain dlm post nie ,
pasal dye nnti aq buat post baru .
okay , kenapa sekarang kat skolah baru org nk bertegur dgn aq ..
aq kadang2 rase yg budak2 tu ingat aq nie sombong sbb klau dowg bebual dgn twin o sesape , aq buad bodo je ..
ye laa , dah korg bebual dgn dye , xkan lah tibe2 aq nk menyampuk ?
nnti kate aq penyibuk pulak ,,
haih lah !
susah ..
but , aq bukan sombong ,, aq nie malu jerr ..
hahaha ..
tp mmg betul aq kat FB , blog je nmpak ganas ..
tp kt luar aq nie pemalu ..
sangat2 ..
hee ,,
x boleh blah kan ?
aq kalau gile pun ngn kawan2 aq je ..
aduii laa .

ehh , dah petang lah..
nk pegi makan ..
belum makan tau dr td ..

amik lah muke aq nieh !



No comments:

Post a Comment