Sunday 17 November 2013

Gambar - Jamuan 4 Cempaka 2013 ( first and second )

sebelum tu , aku nak habaq dulu . JANGAN TANYA MANA MATA AKU ! hehehehehe . layankan je ler gegambar nie . banyak sangatmuke aku kat semua gambar wpun gambar jamuan kelas . hee :) maybe ade gamba yang termasuk dua kali . biarlah . malas nak buang . dan terima kasih 360 atas khidmat anda :) gambar bertanda ( # ) adalah gambar pada jamuan kali kedua :)


ketua kelas , Hanif Faisal



with Bubu a.k.a Fakhira



again , dengan si cantik lagi



afiqah yang manis



Hanif Hassan



with BFF , intan


intan lagi


intan with aidil cute


fildzah with aidil 
*macam sesuai jer . hihi


me with aidil . cute nyer kau aidil oii


me with BFF and twin , Azrina


me with Epul


#exchange gift









siti najiha aishah-me








le girls 4 cempaka 2013 .
*Iffah takde



me with BFF , fildzah





aku lagi 



































raihan and amirul








  
intan





aku ganjil . hehe



me with hajar


hajar lagi


intan , hajar


#preparation . sempat snap


#candid . hajar sorang je x .


#girls


#cameraholic (ada ke )


#azrinajiha


#girl with moustache


#cantik bibir ko jah


#najiha :)





#syg korang <3


#bunga-bunga di kelas 4 cempaka


#aku suke gambar nie . hanif faisal amik gamba gune ipad dia


#fildzah :)


#intan and fildzah


#aku n fildzah


#raihan , fild , aku


#izudin , aku , aidil








#hajar comel


#4 CEMPAKA 2013


#4 CEMPAKA MEMBERS :)


#hadiah dr bubu  :)








#tukar hadiah from saiful to me






#tukar hadiah from me to hajar


#razi and afiqah


#tukar hadiah bubu to saiful


#with bubu


#etan and fild


the boys














with encik ketua kelas :)


first time nampak gig bile senyum . candid me :)














No comments:

Post a Comment