Friday 19 April 2013

kehidupan sekarang :)

salam all :)
dah malam baru aku nak hapdate . haha .
so , kehidupan sekarang ? okay jer !
saya okay ! saya dah besar ! okey , okey .
humm , sekarang masih bersekolah di smk felda ulu tebrau .
dan insyaALLAH akan bersekolah di sana sampai tahun depan sebab aku x dpat SBP or MRSM .
rayuan kedua pun x dpt . baru je check tdi . tpi ntah kenape aku mcm happy je . haha .
now kat skolah macam biase lah . tapi biasa la kan , budak sains tulen kalau x gila dan gila-gila x sah . pening tauu x !!!! dengan fizik , kimia , bio . add math lagik . perghh . fizik paling kenot go . susah ! add math tu ok lah jugak . so far bio n chemistry ok jer . tu je la prob aku , fizik and add math . agak lemah . kehidupan ngn kekawan pun best . kels tinggl 22 owg .
memang best hokay . tpi still bising , eh mestilah , budak 4 cempaka kan kepochi memasing . haha .
girls tggl 10 . n tau x seja tggl 10 org nie, kami sering bekerjasama dlama ape2 pun .
contohnye , bila sorang marah , semua marah . emo girls . haha .
lelaki plak , macam biasa lah , bising . tappi diorang lah penceria kelas !
lgi2 ketua kelas aku , hanif faisal . xde dia , sunyi kelas , xde raihan pun sunyi kelas .

so kiteorg kekadang biarkan je kalau diorang bising, tp kdang2 marah gak .
hehe . kehidupan jadik budak form 4 plak , aku rase okay kowt .
sama je sibuknye mcm mase form 3 . ingat form 4 tu honeymoon year ke ?
takk hokeyy ! kadang2 tu biasalah bila homework banyak . lagi banyak dari latihan mase form 3 .
tapi sebagai pelajar , kita ikut je la kan ape yg ckg suruh .

nak buat macam mane . kehidupan pelajar sekolah . takpe jiha , lagi 2 tahun je . tahun nie n tahun depan je . dan tahun depan aku SPM . takutt . tapi kene hadapi gak .
haha . kay lahh  . dah xde idea nie .



bye , salam semua .
have a nice day .


No comments:

Post a Comment