Saturday, 9 February 2013

kawan :) - part 2

hai dan salam alls :)
senyuman dalam kesedihan .
kenapa ? sebab ade lg kawan2 aku yg pindah . Ety , Ifa , Ros , Enon , Napi .
sedih much . x tau kenape dyeorg pindah nie aku sedih sampai mengalirkan air mate :'( .
mungkin mase yg pindah awal2 tu aku tahan je .
well , thats me . suke tahan nangis .
aku x dapat SBP , MRSM pun xdpt .
REDHO .
mmg kene redho . walaupun aku nangis tp x lama .life must go on kan ? so , kehidupan aku akan diteruskan di SMK FUT je lah . for kawan kawan yg nak pindah tu .

nie pesanan ikhalas dari penaja :
jaga diri kat sana , belajar rajin2 , kalau kene buli lawan balik . dah sampai sanE jgn nk blik plak .
jgn lupe kiteorg kay .

kekawan yg nak pindah

ifa , cute sgt dak nie . very lurus bendul . i will miss you damn much .


with ety , huwaa , sape nak jerit2 lg kat kelas . will miss you damn much too .

No comments:

Post a Comment